EFT – הקשר בין כאבים ורגשות

האם באמת פריצת דיסק או היצרות עמוד השדרה גורמים לכאבי גב?
מה גורם לכאבי שכמות?
מה גורם לכאבים בעורף?
לד"ר סרנו פרופ לרפואה שיקומית באונברסיטת ניו יורק בית ספר לרפואה יש תשובות שונות מהתשובות הקוונציונאליות הרגילות. לפרופ סרנו יש ניסיון של כששים שנות עבודה עם מטופלים של כאבי גב וכאב בכלל.
במשך עשרות שנים, הפרופ הנכבד ראה מספר רב של מטופלים שסבלו מכאב כרוני מהחמורים ביותר. רובם חיו עם כאבים חזקים בצוואר, בגב, בכתף, או בשכמות למשך 10 עד 30 שנים. רובם קיבלו זריקות אפידורל וקורטיזון מרובות, ניתוח אחד או יותר ושנים של פיזיותרפיה.
Back pain
נקודת המפנה היתה מחקר שהתפרסם בירחון הרפואי New England Journal of Medicine. המחקר מראה, כי אם אתה לוקחים 100 אנשים בגיל העמידה שאין להם כאבי גב ומבצעים סריקות MRI על אותם אנשים ל-65 אחוזים יש פריצת דיסק או היצרות של עמוד השדרה. במילים אחרות, לאנשים אלו יש את כל התנאים שניתן להאשימם בכאב גב, אך הם לא חוו כאב כלל.
הוא החל לשאול את עצמו, "אם פריצת הדיסק אינה גורמת לכאב הזה, אז מה כן?" ד"ר סרנו גילה כי הכאב של המטופלים נובע ממתח כרוני עוויתי של שרירי הצוואר, הגב, או הכתפיים. כאשר השריר מתוח באופן כרוני, הדם לא יכול לזרום דרכו, וכתוצאה מכך נוצר חוסר של החמצן, שגורם לכאבים עזים.
השאלה הבאה ששאל את עצמו "למה יש מתח שרירים כרוני "?
הוא הבין כי רבים מאיתנו גדלים על האמונה, ברמת תת מודע, שזה לא בסדר להרגיש או להביע את הכעס והחרדה שלנו. הבעיה כמובן היא, כי ככל שאנו גדלים, אנו חווים אירועים או טראומות שמעוררים בנו כעס חרדה ורגשות שונים. כאשר הרגשות האלה מתחילים לצוץ, תת המודע שלנו אומר, "זה לא בסדר או לא בטוח להרגיש כך".
ד"ר Sarno מסביר שתת המודע גורם לשרירים להתכווץ כדי לגרום כאב, ועל ידי כך מושך את תשומת לבנו מהגורם לחרדה ולכעס כמנגנון הגנה. במילים אחרות, סימפטומים פיזיים כגון כאבי גב הם תגובה לרגשות מודחקים שנוצרו בתת מודע כדי לשמור על העצמי.
ד"ר Sarno גילה כי מספיק להיות מודע לרגשות אלו, כדי להביא לריפוי.
התגליות של ד"ר Sarno הן פריצת דרך חשובה, אך השיטות השיטות שמומלצות על ידו הן מיושנות לעומת המהירות והיעילות של EFT.
 
ב"בצלאל" המרכז לריפוי טבעי אתם יכולים לצפות לתוצאות טובות יותר ומהירות יותר על ידי שילוב התובנות של ד"ר Sarno עם שיטת EFT , שהיא אחת מטכניקות הריפוי הטובות ביותר והמהירות  ביותר שקיימות בעולם בנושא של גוף נפש.
מניסיוני  הקליני בשיטת EFT משנת 2002 אני יכול לומר שהיא פותרת בעיות כאב גם כאשר טכניקות אחרות לא הצליחו. וזה ללא צורך במספר רב של טיפולים.
לצפיה בסרט על שיטת EFT.
אם למרות הכל עדיין אתם מרגישים כאבים, תוכלו לקחת תרופות ללא מרשם שייתכן ויסייעו לכם.
סרט הסבר על שיטת EFT

Comments are closed.